Schriftelijke Algemene Ledenvergadering 2020

Geplaatst op 03 november 2020 in blog • Geschreven door Het bestuur

We houden de Algemene Ledenvergadering (ALV) normaal in april. Dit jaar was dat niet mogelijk vanwege de situatie rondom het coronavirus. We hoopten de ALV later in het jaar te kunnen houden. Het besmettingsrisico is nog steeds groot. We denken aan de gezondheid en de veiligheid van onze leden. Daarom houden we dit jaar de ledenvergadering schriftelijk.

De ALV is het belangrijkste onderdeel van een vereniging. Leden spreken zich er uit over de vereniging en het bestuur. We hebben gezocht naar een veilige manier om naar onze leden te luisteren. We willen graag betrokkenheid en aandacht van onze leden. We hopen met een schriftelijke opzet meer leden te verleiden tot het geven van een reactie dan op een typische jaarvergadering.

Alle leden ontvangen deze week een brief met uitleg over de procedure en de plek waar ze de jaarstukken kunnen raadplegen. We bieden hopelijk voldoende mogelijkheden tot het geven van reactie. Het bestuur kijkt uit naar terugkoppeling vanuit de leden van de vereniging.

Klik hier voor het overzicht van de jaarstukken